Tuesday, January 31, 2012

::akai ada ka??::

wehhh..mlm ni ade event ape dgn bangsa 'ca' nih?? Dh mcm kat zaman jpn lak aku rase dok dumdamdumdam dr td..lg tgh malam, lg gamat lak bunyiknye..kalo bunyi mcm mercun roket time puase ke, raye ke, ok lg..blh diterima akal..nih dh smpi mcm berperang kuatnye..nsb la dhia dh lene tdo..mama dhia gak yg terkebil2 dr td xblh2 nk lelap..mcm ko sorang je yg raya kan?? Kalo camtu tukar la, istilah 'raya hindu' yg bermaksud 'raya sakan' ke raya cina jek..lg meriahhhhh bunyikunye kot!
nasib ko baling bom tu jauh sket jek dr rumah aku..kalo x mmg dh lame aku jadik cik ponti kuar rumah mlm2 lg pulak kalo anak aku terjaga pastu hek2 xlh tdo sbb bising ya hamat..

tp xpela, kate 1Malaysia kn??Pencapaian didahulukan, Rakyat diutamakan T_____T..ko senyap jek dh la..kang ade pukak yg kne saman bangkit isu perkauman pulak kang..
dh, stop membebel..gudnite!!








2 comments:

eiyza said...

hahahaa..pn ecah, skrg ni 'cn' sambut cap go mey laa (aku xreti laa eja nye)..selama 15 hr ko akan dgr bunyi mercun cz depa nk halau hantu (katanya laa)..maybe area rumah hg byk hantu kot, tu sebab lg galak bunyi mercun nya..hehehehe

niKISha said...

Hahaha..yeke ja..xyah la blg2 mercun..bc ayat kursi sudahhh..hahahahah:P